30 Dec 2008 en av de sista dagarna på detta år!

Eftersom Titti vill äta katt så har katten Doris en fristad i sovrumet, men hon tycker så mycket om hundarn så hon vill ha lite sällskap av bla av dessa två trötta hundar Berit och Babbi.


Ingen av dom orkar ha ögonen öppna!


Mattes älskade små taxar Lisa och Berit.


Idag har det varit en underbar förmiddag. Detta kan man fundera på vad det kan vara, men..


det var facklan på badtunnan, den har jag börjat elda i idag för att få bort den tjocka isen så vi kan sitta i baljan imorgonkväll.


En gnistrande björk mot en klarblå himmel. Inte dumt!


Full fart på mattes älskade hulliganer..


Å vilka jädra frön...


Mellbjörn var med en stund men tyckde det var både för kallt och att flickorna var stökiga.

Ja, en underbar förmiddag idag, men nu är klockan 14.15 och locket har legat tätt efter 12.00 synd. Att se så blå himmel blir man så glad av tycker jag.

Gott nytt på er om det inte kommer några bilder imorgon.



1 Karin:

skriven

Hej Mia !

Jag gillar dina TAXAR dom är så söta.

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR KARIN MED FLOCKEN !!

2 kicki:

skriven

Gott nytt år på er borta i Myra...vi får ta en tur nu snabbt till Frida tror jag,kanske i slutet av veckan, vad tror du... hon behöver lite sällskap....av oss, haha...kramen och tat lungt i baljan...

3 Helen:

skriven

Gott nytt på er alla i stugan.....



Ni har det sååå mysigt med alla vovvar och diverse aktiviteter....fattar inte hur ni hinner....

4 carola:

skriven

tävling på min blogg..kika in

smörkniven lottas ut:)

Kommentera här: