Utställning

I fredags var vi till Filipstad på en liten hundutställning, så här firade vi nationaldagen!


Detta är inte min hund men en sån skulle inte vara helt fel heller. Hon heter Murklan och är 6 månader


Här ligger Siri i sin bur och väntar på att gå ut och visa vad snygg hon är.


Ann-Sofie ställer en golden, ser bra ut. HP BIR


Ann-Sofi ställer sin Greta, och hon står som ett ljus.


Här kommer jag farande med Alva. Första utställningen för henne men inte sista hoppas jag.
Tack Jessica å Peter för att ni ställer upp.


Alva tyckte dommaren var söt och ville pussas lite.


Alva från sidan, vacker!


Greta tycker det är alldeles för varm.
Greta vann över sin syster Alva denna gång.


En lycklig Ann-Sofie blir 5:a i BIS finalen. Dock med en golden, men nästa gång kanske det är Greta


Så här såg det ut vid vårat tält.
1 anje:

skriven

paris hilton-hunden är med ser jag! :)

vilka snygga vovvar - men murklan va ju ändå för charmig! :)

nu närmar sej stockholm, o jag har snart inga nerver kvar! haha!

hoppas ni har det bra!

hej svejs, angelica o waica!

2 Frida:

skriven

å jag vill ha en egen murklan...

Kommentera här: