Pool och Blåmes

Nu ska ni få se vad vi har poolen till!

image123
Lisa har fått sig en egen pool att träna i. Vi kör varannan dag en kort stund sen är det meningen att vi ska öka på tiden.

image124
Berit var lite avundsjuk så hon fick prova hon med. Fast lite senare.

image125
Greta står och blickar ut och funderar på vad hon ska hitta på?


Sen har vi en blåmes som bygger i holken som är vi trappan och dom har barn nu så dom sliter så med att hitta mat.

image126
Först in med maten, ser ni larven i näbben?

image127
Sen kolla läget...

image129
Å iväg efter mer mat...
1 anje:

skriven

hallå!
tack för den underbara pajen, som du/ni förstår blir de inte ofta jag gör paj här hemma eftersom mathias är värre än en bantande fjortis när det gäller att äta lite sött, alltså har jag tappat motivationen att fixa gottgott till enbart mej själv! :D
fantastiskt underbara hundar, jag är mer än frälst o jag kan kalla det så vackert "kärlek vid första ögonkastet!" ;) besöket hos liselott var givande o jag kan säga som så att jag inte behöver övertyga gubben längre, han är kär han oxå! :)
hej svejs så länge, så hoppas jag att vi ses igen nån gång - om inte annat på utställning! :)

// Angelica!

Kommentera här: