Bullterrier

Bullterrier är en ras som är  aggresiva och inte tål någon annan än sig själv, har jag hört av en person.
Så här kommer det bilder på mina farliga hundar igen. Tänk om folk kunde prata om det dom vet något om och hålla käften om sånt som dom inte har en susning om. Hoppas du  läser och tittar på min blogg.
Brukar inte bli irriterad på puckon, men det händer även att jag tänder till.


Far och dotter ligger ilag å mår så gott tillsammans.


Greta är kusin till Sara. Sara puppar på Greta morgon, middag och kväll och Greta har inga valpar hafft, ändå verkar hon tycka att det är mysigt. Ja, så lite knäppa kan jag kanske tycka att dom är ibland, men på ett mysigt vis.


Det är ett slaffsande utan dess like när hon ligger så här.


Våra taxar på väg till frissan, kort på nya frisyren kommer.


Bill Bodell hittar mattes badenbaden och lägger beslag på den.


Han njuter i solen.


Men får inte ligga ifred så länge, en lite Sara tycker att farbror Bill ska leka med henne.


En liten skitunge, söt eller hur?


Sara tar det lite lungt en stund.


Sara funderar på vad Greta har hittat.


En pinne som hon knyckte...


Å Greta vill ha tillbaka den, men icke.


Jaha, vad ska jag göra då da?


Babbi njuter av att solen äntligen är varm.


och struntar i att Sara vill ha en lekkamrat.


Ser ni vad fläcken på örat har blivit större.






1 Helen i Söderhamn ;-):

skriven

Såå fina bullar!!!-Ser verkligen aggresiva ut ;-)

Ja vilka idioter det finns alltså...man blir så trött.... nä bästa är att bara ignorera såna hualigen!!!

Ses snart va' !! Ska bli kuuul !!

Ha det så länge!!

Ps Zoya repar sig bra !!

2 Anonym:

skriven

Ja det finns folk till allt, det vet vi....här är jättelessamt fortfarande...inget är sig likt...jag säger bara, varför....längtar så obeskrivligt mycket efter lilla Ville skiten.

Kramen på dej

3 carola:

skriven

bli veckans blogg

http://mammacarola.blogg.se/category/veckans-blogg.html

4 Henrik:

skriven

Haha vart är de aggresiva :P Kanske lite tröga med att fatta saker ;) men definitivt inte aggresiva!!!!!! Så där får ni tänka om kära människor!!

5 carola:

skriven

Hej Jag tycker dina hundar är härliga och jättemysiga. Känns som Buster är mer aggresiv än dem...hahaha.Undrar om den som sa detta någonsin träffat dina guldklimpar...?

6 Joanna:

skriven

You have very sweet dog:) I love bull, I have dog like You but miniature hi is very creazy:))

Best Regards

Kommentera här: