Nu var det ett tag sen

Ja som sagt, nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade här och visst har det hänt en hel del sen dess!


Bills husse och matte var bortta några dagar å då fick Bille kill vara här hos oss.
Och då var vi 7 hundar i huset så det var för Leif å mig att sitta på en varsin köksstol när vi tittade på Tv:n.
Nära, vi fick allt plats, å det var så trångt å mysig.


Tog ett jätte bra kort på Bill, tyvär klippte jag av nosen på honom. Måste ha varit blind en stund när jag inte såg det.


Då var det fullfart här kan jag säga, bus och lek iflera timmar så då sov dom gott på kvällarna.


Fort gick det!


Här har Bill hamnat i sängen.


Fullt ös på tre brindel flickor.


Tur man kan ligga mjukt och varmt säger Titti.


Underbar Titti.


Avslöjad, vem äter sönder dynan?


Blev lite plutt när jag drog ner filten, det lilla fröet.


Sen har vi varit och tittat på Mellbjörns barn. så mer kort kommer på dom här.
Vårforsens Kennel i Gunnarskog alla valpar är tingade.

7 sovande godingar.


5 pojkar och 2 flickor.


Å helt underbara så klart!


vad tycks?


pojkar.


Snygg kille.


Vilken goding.


Och en vacker flicka.

Ja det var lite uppdatering, får hoppas det blir lite mer fart på mig så det inte dröjer så läng till nästa uppdatering.
Må så gott på er alla som är in och tittar.


1 Helen:

skriven

Åhhhh såna underbara små marsipangrisar....

Vill me' ha....

Avundsjuk jag blir så avundsjuuuuk ;-)

2 Krutrut-Lisa:

skriven

Huset fullt kan man lugnt påstå. Fina bilder som vanligt Mia. Jag är alltid sugen på en egen liten gris när jag ser flockar av bullar. En vacker dag kanske...



Storkram Lisa

Kommentera här: