Nyheter och bilder på hundarna så klart.

Ja då har jag lite nyheter att komma med för alla som vet vilka jag talar om. Lina och Daniel fick en liten pojke i onsdags, Erik och Ann-Sofie fick en flicka oxå onsdag och imorse fick Helen och Martin en liten flicka. Man kan undra om dom varit på samma kalas:)


Helen och Martins flicka med det vackra namnet Sara :)


Ja å jag springer runt och fjanta med min kamera här hemma. Så nu kommer det självklart bilder härifrån, roligt va ;/

Ett växthus som väntar på att bli matat med lite värme och växter. snart så...


Babuschka funderar på vad man ska hitta på...


Oj, hon vill leka med Berit.


Vackra flickor tar en pause.


Stackars Sara får stå ut med mycket hon...


Tänk att hundarna tycker det är lika skönt med våren som vi. Full fart.


Damen Berit kollar om man kan smita ut till skogen istället.


Vad händer nu, jo husse kommer hem.


Babuschka skrattar åt sin tokiga matte som "springer" runt med sin kameran.
Trevlig helg nu allihop.




1 Lena:

skriven

Hej

Jag bara älskar dina underbara kort. Och att du låter oss vara med i ditt liv.... Snart.. Snart kanske de kommer....



Kram Lena

2 Kicki:

skriven

Och jag har blivit mormor....lycka med alla dessa barn...kramen och tack för dina fina kort...

Kommentera här: