En fredag som inte går av för hackor

Så äntligen kom Leif och jag till skott och bjöd våra vänner på kalas, vi blev 10 st och maten gick i älgens tecken lite grann. Jag lägger nu ut bilder som jag inte brukar så håll i er och håll till godo, bli lika glada som vi var igår.



Tyvärr ett uppätet kort på maten. Men det är bra att det är det så, då slank det ner i våra magar och inte så mycket rester att ta reda på.


Mätta och nöjda.


Sofie och Anders


Gubbarna hamna i baljan


Maria och Sofie försvann till Molkom, medan Lena var Lucie Ball och jag Marty Feldman och


Gunn var bägge figurerna

 
Ser ni likheterna, HA HA


Sen gjorde Mia den stora förvandligen, titta nu...


Sara är orolig att matte ska försvinna...


Ser ni någon skilnad, hepp en annan mössa.....


Berit skaffade sig en ny fästman, Anders.


Som om det inte var nog så var Lena och jag tvugna att stå för lite underhållning, musikerna :)


Tommy ser inte ut att njuta lika mycket som oss, kan fundera på varför...


Stackars hundar...
Idag tung dag, men det är det värt. Tack våra vänner för ett roligt kalas, vad vore livet utan er.





1 Maria:

skriven

Hihi vilka roliga kort......Jokrar till Melodifestivalen???? Managern Tommy borde tänka på det. Tack ännu en gång för mycket god mat som alltid och trevligt sällskap.

2 Maria:

skriven

3 kicki:

skriven

Ja där skulle man viljat vara en liten fluga på väggen, men jag hade väl blivit ihjälslagen kanske...kan förså att ditt huvud värkte och att du inte orkade med melodikrysset idag...

Ha det gott...kramen

4 Lena:

skriven

Inte så fagra bilder direkt. Men vi hade ju VÄLDIGT roligt. Tack för en jätte trevlig kväll med mycket god mat och "underhållning".

5 sofie:

skriven

herregud sådana fagra bilder:) såg vi ut så igår?tackar för en underbart trevlig kväll och mycket god mat.kram

ps.har inga blåmärken men ont i ryggen efter vurpan,eller stört dykningen rättare sagt :)

Kommentera här: