Många dagar på en gång.

Länge sen sist "igen", ja jag vet! ska kanske försöka skärpa mig :)


När vi städar åker allt ut hundtäcken, plädarna i soffan och då brukar det bli fullt med hundar på trappen, här ser vi bara "Drottningen av högen" Sara. sen kommer dom inte in förän det är nytt inne. Så är det att ha hundar... Härligt med andra ord :)


Här får husse hjälp, med vad han nu håller på med...


Hjälpsamma Berit :)


Utslagen Sara bakom Lisa.


Sara goo.


Och sen var mina aldra bästa vänner här på lite mat och "Poesi" vi brukar ju ha möte ibland :)
Här en tallrik med älgkalvfärsbiffar, puh det var ett långt ord. och rostade rotsaker å trattkantarellsås.


Min bästa vänner. Finns inga bättre än ni, bara så ni vet. Men vad gör spray flaskan på bordet?


Ett annat bästis par.

Tulipipaner.      Ja jag vet, Tulpaner :)  Gula !


Och röda. Men ligger det en död humla i mitten? hm...


Nä, men lite likt en humla på rygg. Eller hur...  ööö, har jag för livlig fantasi nu igen :)





Kommentera här: