Farsdag och kyrkan...

Farsdag var vi till kyrkan tände ljus till pappa Lasse och sen var det avslutning på baby rytmiken inne i kyrkan.
Baby rytmiken har Lena hand om och jag tror hon lägger ner hela sin själ på det och bra blev det, så här kommer det bilder på det.


Lovisa underhöll oss som satt i bänkarna, och det var tur för mig :)


Här kommer dom in hela gänget.


Längst till vänster står Lena som har lärt alla barnen att vara med på sång och dans. Är väl mammorna som sjunger men barna är med oxå.


Sång musik och dans.


Tack Lovisa för att du höll igång i bänken :)


Sen kom Sara efter sin uppvisning och ställdeupp med lite underhållning hon med.


Sen blev hon hungrig och fick lite mat av pappa Martin.


Sen fick alla dansa i kyrkan, liten som stor. Ibland är det allt synd att jag tycker om att fota ;)
Ja du Emma, om du är in och ser detta så har jag då änengång varit i den där kyrkan ;)
Eter detta åkte vi till Karlstad och gick på Kinan och fick mat av Helen och Malin. Tack så mycket det var super gott!


1 kicki:

skriven

Mysdag Mia....och mat på Kinan, ännu mer mys.....idag har vi vår Frida som fyller 31 år...tänk dej 31....herre gud vart har tiden tagit vägen...oj, va gammal jag kände mej nu helt plötsligt....kramen

2 Anonym:

skriven

Tack själv Mia, det var trevligt! Borde vi göra oftare. kul att du lägger upp bilder så fort!! Men VAD gör jag med mina ben på bild tre? Är det en del av dansen? Och i såfall, varför är det ingen annan som gör samma som jag..? Hahaha... Kram!

3 Anonym:

skriven

Men så fina bilderna på Sara är! Kul att ni kom å tittade å lyssnade, Kram

4 Lena:

skriven

Hallå där..

Har du slutat blogga? Saknar dina underbara bilder på både hundar och natur.

Saknar ju att få va en del av ert liv.

Kramar på er.

Kommentera här: