Solig söndag

Ja idag har det inte varit många knop för mig. Men ute i det fina vädret, det har jag varit!
Solen gassade på trappen och hundarna fick rena knäppen :)


Berit får igång Babbi.


Tänk va roligt dom har fast det är storleks skillnad.


Ett...


två...


tre... bus rus :)


Sara kommer och bjuder upp oxå.


Å det är klart hon får vara med.


Hugg å tugg...


Men Babbi kommer undan en stund.


Härligt med sol och bus.


Dansa kan dom oxå.


Nu blir jag straxt attackerad.


Min fina bulle som hänger på väggen, köpte den i Jönköping i somras när jag var där på 3 dagars med mina ryska vänner.


Vattentunnan har frusit och blivit så här fin.


Humlen skulle ha varit plockad så jag har kunnat göra egen öl...   :)


Våran fina talgbollehållare.


Frostiga blad. Hm, tja?


Tom en rutten stolpe blir fin med lite frost.


Tre syrenblad sitter kvar på en gren.


Kärleksört...
Ja det har varit fint idag med, hösten är här och snart faller snön och julen kommer ;)

1 pia:

skriven

fina bilder på goa barn

Kommentera här: