Bäbisarna....

Ja jäklar vilket väder det var igår. Blixt och dunder och jag fick en liten tentakel från en blixt och fy vad det gjorde ont. Aj aj aj säger jag, men det gick bra känns lite idag men inte så farligt.


Mor och son så lika fast pojken blir nog rödare. "Dä ä vackert dä"


Puppelipuppi så dom tuttar.


Ni ska bara veta vad härligt det låter.


Nu har den vita pojken fått sig ett arbetsnamn, Herbert i Snåret, det blev väl bra eller hur Lena, Gunn och Maria ;)


Nils på Nabben.


Dom är så gooa nu!


Stenflisa.

Ja just det... Har ni täcken som ni inte använder eller ska slänga så tänk på att dom fungerar jätte bra till hundtäcken...  Och det går det åt här nu. Så jag tar tacksamt emot det :)



1 Nilla:

skriven

Åh såna godingar! Kan riktigt känna valplukten ända hit <3

2 Pia.L.:

skriven

Hebbe lelle.... Så sööööt! Alla är ju så goooa! Härligt att få snosa på dom i torsdags... Men Mia, har blixten slagit ner i dig?! Hoppas det gick bra och att det inte blir några 'efterräkningar'.

3 Maria:

skriven

Herbert i snåret blir super, kommer att bli kanonfina hundar med såna gener:) Håll dej undan åskan ni har väl haft nog besvär sista veckorna.

4 kicki:

skriven

Inte är du väl ute och springer när det åskar...Mia....inget mer nu...det räcker....gud så goa de är valparna...Herbert i snåret...ja han var en go gubbe...kram på dej

5 Sarie:

skriven

Åååh jag veeeeeeet hur det låter, ett så innerligt gott ljud:) Vad sjutton är en blixttentakel??? Och jag instämmer med föregående talare, har inte ni haft NOG med elände??? Vad sjutton gör du ute när åskan går?!?? Jag som trodde att det var stadsfolk som inte har vett till bättre men jag har nog fel där... HÅLL DIG INNE NÄR ÅSKAN GÅR!!!

Ps. Om någon undrar så tillhör jag själv kategorin stadsfolk så inget illa menat om oss:)

Kommentera här: