Alla hjärtans dag


Alla Hjärtans dag var det igår, hoppas ni hade en bra dag!





och dessa fick jag :)


Jag har fått en säng inne vid TV:en, men den är oftast upptagen som ni ser


eller oxå ser det ut så här.
Det händer att jag hinner ditt först ibland ;)

1 marie:

skriven

hihi, Det ser ut som att din sjukskøtare behøver vila sej:-)Hoppas du hade en fin dag igår och att de røda rosorna står sej riktigt länge. Jag fick en STOR bukett vackra tulpaner. Till helgen kommer vi till pappa, førsøker ta svängen om Myra påväg till Forshaga:-)

Kramar från kalla Oslo

2 Pia.L.:

skriven

Vilka fina rosor du fick!! Bra ordnat med säng vid TV:n, synd bara att den verkar upptagen för det mesta... Må så gott!! Kramar

3 Sarie:

skriven

Underbara rosor, själv fick jag inga, men dock god mat och vin:) Sjuksängen upptagen, ja-a du, du får väl göra som Ferdinand, lukta på blommorna;)

4 kicki:

skriven

Vackra blommor du fått....ja du kan tro att du får snabba dej på att komma först till sängen...där vill säkert alla ligga...framför tv och allt. Jag ser fram emot att ni skall komma och inspektera vårt nya rum...just nu håller vi på att ösa ur golvet...fy och blä....kramen

Kommentera här: