Jodå, jag är kvar

Vad gör jag, jo sover sover  och sover. Där emellan in till lassarettet tar prover, i morgon ska dom kolla om dom ska skära upp mig lite för att sy ihop mig igen. Ja ja, det blir nog bra i sliutänden.
Hundarna får roa sig själva men det kan dom som tur är :)


Jag är glad när dom är ute och busar för annars kommer dom upp i min säng och ska busa. Å det är ju snällt ioch för sig då får ju jag vara med en stund...


Stina håller i gång på gamlingarna ihuset.


men det är rätt skönt i mattes tillfälliga säng oxå.




1 Pia.L.:

skriven

Är helt övertygad om att det blir jättebra i slutänden. Vägen dit blev bara lite krokigare än vad det var planerat. Hoppas det går bra på CSK imorgon. Hundarna har det ju hur bra som helst, som fritt kan busa av sig utomhus. Kan väl bli lite 'omild' framfart när dom ska bråka med dig, inomhus, i din extrasäng. Kram

2 kicki:

skriven

Nu hoppas vi på snabbt tillfrisknande....skickar en kram

Kommentera här: