Titt ut i det fina vårvädret

Vackert väder och ut med kameran, men det var inte så lätt med kryckor och hundar runt benen. Men skam den som ger sig. Bara jag hade mjukat upp mig så avslutade jag och Stina med en promenad, kanske si så där en 150 m. Inte så långt men vi tränade lite oxå så det blev lite hjärngympa till Stina. Tror det funkade för hon var ganska trött i går kväll. Vi tittde på Hockeyn här som vanligt men igår var det kanske inte så roligt, Färjestad - Brynäs 3-4. Men vad gör det, ny match på måndag och då vinner vi och sen onsdagen så är det klart. Skulle vara synd om inte Brynäs vann någon match (usch vad sa jag nu, det kanske var vågat).


Sara och Babbi busar på trappan.


Stina spanar om det finns någon att anfalla.


Hm, vad ska det bli här då, ja det blev just ingenting :)


Sara snara spejar efter Stina som går så lätt på skaren, men Sara vågar inte prova. Varför vet jag inte, hon brukar "mölja på".


Goa skit ungen Stina den största bajs ätande hunden efter Babbi och jag kan säga att Babbi ligger i lä! Äää vad äckligt, ja jag vet.


Bildbevis att våren närmar sig, det droppar så gott över allt nu.


1 Helen i söderhamn:

skriven

Men kära vän.....

kikade in här för ett tag sen och då verkade det ganska bra med dig...efter omständigheterna då....

Sen träffade jag Gunilla i tisdags ,hon va' in och åt fläsk & bruna bönor :-)och fick berättat senaste nytt ,med infektionen ... vilket elände ....

Håller tummar för att du läker ihop fint nu och blir "fit for fight" så du kan äntra utställningsringarna i sommar :-) Men så hon växer - Stina ... fortfarande lika snygg ??!! Lite svårt att se på bilderna ....

Hälsa gubben och pussa go´vovvarna - vi hööööörs !!!

Krya på dig kramar // Helen & Zoya

Kommentera här: