Solen skiner på oss

Det har varit några sköna soliga dagar nu så man kan verkligen vänta in våren. Vi tjuvstartade med att grilla på altan och det var så skönt så vi kunde sitta i T-shirt utan att frysa. Wokade grönsaker och god marinerad Lamm stek, det var mumma det.


Babbi och Stina på trappen.


Lisa putsar och ser till att alla är rena.


Stina får ett härligt bus ryck och oj vad Mormor Babbi bryr sig ;)


Överlycklig efter att hon lyckats knycka husses strumpa.


Skaka döda, men strumpan är ju redan död.


Inte en tass i backen och oj vad roligt jag har.


Säg ett roligt nöje som varar, här kommer husse och vill ha tillbaka sin strumpa.


Ha ha, jag har en pinne nu :)


Husse har börjat snickra på altan :)


Stina tittar med hela pannan på det som hon straxt ska tugga i sig.


Go tösa!


Hon är lite oskyldig ibland ;)


Lisa kollar om allt är som det ska eller om hon ska gå och dänga Stina en stund.


Det är lungt säger Stina, jag ska inte göra något nu!

Fint väder, skönt och varmt ute, kan det bli så mycket bättre :)




1 Pia.L.:

skriven

Oj, oj, oj sickna fina bilder...! Och att det har varit gôtt ute hos er under helgen vet jag för jag var ju där på lördag. Härligt att sitta på verandan i en vilstol medan solen värmde. Mysigt oxå att få sällskap i knät av Lisa o Berit (ja, en i taget...). Ha det bäst!! :-)

2 Jessica:

skriven

Åh vad fin hon är stina. Och öronen har redan rest sig. Verkar vara en härlig bulle :).

3 Marie:

skriven

Åååå du härliga vår:-) här har duvorna dørjat kurra i träden , det är vår det Mia!!! Kram

Kommentera här: