Vad gör jag, ingenting...

Ja vad gör jag. Inte ett skit skulle jag vilja säga, ligger i min säng framför Tv:en här i rummet så jag får vara med hundarna iallafall. Sen då... Ja det är så töligt, idag när det var fint väder ville jag gå en långpromenad. Men se nää, kom till "Svingen" och där var det bara att vända och gå hem igen. Tja, det blev en promenad på kanske 200 m. tror ni hundarna blev glada när vi vände så snabbt. Ja en :) Babbi, hon tyckte det var tillräckligt solen skiner på trappan så gott. Bättre att ligga där å sova ;)
Idag var jag ner och tog lite prover innan min farbror doktor från Uppsala ska träffa mig nästa vecka, då passade vi på att ta en tur på Horssjön. Fint väder är aldrig fel men att åka bil är inte bra när man kommer hem igen, men man måste få komma ut lite oxå eller hur :)


En liten Orre knatar över vägen.


Motljus men den syns bra ändå tycker jag. Sen var det inget mer att se där!


Alla ni som åker förbi Västra Asplunden, mot norr ligger det hög ute på gärdet, många förslag har jag hört vad det kan vara. Men nu vet jag vad det är, dynga sen dom kört ut skit, Alltså inget slaget djur.


Här har vi avocadosnaps med crevette som är taget från halvåtta hos mig. Men vi hadde ingen sprit i och det var gott iallafall, ser snålt ut med räkor... ja vi rensa räkor ilag och ojsan då blev det inte många kvar att hänga över kanten. Tänk hur det kan bli iallafall... ;)

Ja det blev ett litet nytt inlägg, men inte ens det är roligt just nu. Men snartnog måste jag väl orka med lite mer så det blir lättare och roligare.
1 Sarie:

skriven

Inte för att jag är tvingad till konstant vila som du men nog tappar man lusten ibland, som idag tex! Snön VRÄKER ner utanför, grå skyar täcker allt det blå däruppe och inomhus känns småkulet...



MEN jag tänker såhär, imorgon är en ny dag och aldrig någonsin har våren uteblivit, den kanske bara kommer med SJ i år??? Tänk sådana tankar du med Mia och jag är säker på att nästa soliga dag klarar du säkert hela 250m!!!!

2 kicki:

skriven

Gött och höra lite livstecken från dej...vackra bilder som alltid....vi brukar ta våra turer uppe vid Horrsjön under helgerna, hoppas vi får se lite djur denna gång. Varit dåligt med det nu ett tag.

Skickar en go kram till dej....

Kommentera här: