Fortsätning Tångahed


Mattes Babbelina var med oxå och de var även Sarasnara men lilla Sara blev aldrig utställd för det var meningen att hon skulle vara hos en tjej över helgen.
Har inte hittat min katalog så det får bli dom sista bilderna från helgen som gick.


Babbi står så fint och tyckte det var så roligt, Tack Lise-Lotte för att du ställde henne när krymplingen inte fixar sånt än :)



Vacrast och snällast i världen.
Här kommer hennes kritik: 7 yers old heavy weight bridel bitch wite good head without the classic like, good mouth, very good neck and toplin, good strong shoulders, correct anglations, the bitch is a very good mover, very showing.


Här har vi Lynn Jätte fin tik och trevlig. Hon är väldigt lik min Babbi men har bättre utfyllnad under ögonen än Babbi.

'
Vacker Lynn.


Här har vi Frosthäxans Märta Louise, ingen dålig tik det heller.


Karins nya snygga hane, men kennel namnet får ni inte efter som jag som sagt har slarvat bort min katalog
.
Ja nu får det bli dom gamla vanliga korten fram över. Hundar, natur och lite annat. Mat kanske! Jag är ju ständigt hungrig :)
1 Pia.L.:

skriven

Finaste, goaste bullarna... Du ska se att du hittar nog katalogen där du minst anar det, brukar ju vara så. För övrigt så gillar jag alla dina bilder, både hundar, natur och mat. Jag kan nog oxå kalla mig 'ständigt hungrig'. Blev jag väckt mitt i natten o fick en grillad köttbit på en tallrik skulle jag gladeligen 'hugga in'. Och fråga om jag fick en öl till maten...Hahahaha!! ;-D

Kommentera här: