Inlägg från oss på "Myra"

Ja jag är lite seg på att lägga ut, men med en kamera som inte vill som jag så blir det lite extra tungt att bloggga. För bilder måste jag ha.

Vi har en extra tax här, det är Ixman hans husse och matte är borta ett tag å då får han vara här och jucka av sig lite.


Men som ni ser så är det inte Ixman som gått här, Han är tax och inte så stora fötter. Dessa spår är inte roliga att ha runt oss, men ni stadsbor tycker säkert att det är haftigt och jag kan bara säga -Jag tycker det är FAN!


Lisa är höglöpande men det skitaer Ixman totalt i. Han har sin käresta och det är Bullterrier tiken Stina som har stulit hans hjärta. Här tittar Lisa avundsjukt på och hon gör allt för att han ska titta på henne.


Inte långt från Stina kan man vara.


Se hur besviken lilla Lisa ser ut :(


Titta ut länge du, så kan jag passa på här bak ;)


Bäst att sitta ner och vänta på att någon öppnar så jag får gå ut.

1 Thomas och Birgitta:

skriven

Hej på er hoppas det går bra med Ixman.Vi har bytt hotell nu bor vi på Lanta Sand resort and spa är jättenöjda.Vi tar det mkt lugnt solar äter och dricker varit ute med moped i dag till nationalparken och sett solen gå ner i havet.Ha det bra och tack för att ni tar hand om Ixman blir det ngr valpar??



2 helen:

skriven

nä såna fotspår vill vi inte ha i närheten, inte ens vi "stadsbor" (menade du molkom förrsten) ;) Hugaligen!!

Kommentera här: