Till Britt

Igår var vi till Britt på vår årliga träff. Söderhamnsborna, Molkomsborna och i år kom oxå Halstahammarborna.
Emilia, Mia, Helen, Gunilla, Britt, Maggan och Annika
 
Britts fina bullar och den röda tycker jag var sååå snygg.
 
Jag har ingen röd men jag har två sen tidigare och dom är oxå fina, vill inte byta bort någon.
 
Tack för en trevlig dag i går!
1 Galina and Frankie:

skriven

Very nice to see familiar faces! :)))

2 Galina and Frankie:

skriven

Very nice to see familiar faces! :)))

3 Nilla:

skriven

Åååhhhhhh! Mia, lova mig att smuggla ner en turkos i handväskan, den skulle trivas som grisen i vattnet här med Vilda och Hebbe ;-)

4 Frida:

skriven

SV:
Hej Mia!
Tack så mycket, jag blev väldigt nöjd med den!
Och det är ju tack vare dig o Morfar som jag kunde göra den - utan er hade jag inte haft Photoshop! :)
Okej, får se om någon av er har rätt! :P

Jag lägger ju ut bilder eftersom det är så kul att fota!
Kram! ♥
ps. kunde ju inte spara svaret på min blogg eftersom då ser andra vad ni gissat på i tävlingen! :)

Kommentera här: