Skidor i soffan ;)

Igår var det skidor på TV:en hela dagen. jag är inte så road av det men man kan alltid leka med kameran under tiden.
 
Berit tyckte jag var lite jobbig som fotade från alla vinklar.
 
Man får stå ut med mycket här ;)
 
Sara tittar på fåglarna.
 
Sara mattes puss gumma.
 
Skid intresserade ;)
 
Sara och jag är ungefär lika intresserade :)
 
Saras pussnos!
 
Dommherrarna sitter i blåsten och väntar på mera mat och det fixade jag till dom så klart.
 
Måste ha lite mat nu när det börjar bli kallt för dom små pippifåglarna.
Ha en trevlig helg. Här blir det melodikrysset nu :)
 
 
 
1 Lena B:

skriven

Vilka underbara bilder du tar Mia..
Skidor är kul ju.....

Svar: Tack Lena, det var roligt att höra att du tycker det :)Skidor ett långdraget tidsfördriv...
Mia

2 linet:

skriven

Så fina bilder du tar , är lite nyfiken på vad du har för kamera, är sugen på att köpa mej en "riktig" kamera , vad rekommenderar du ? vill ha nån som är enkel.

Svar: Tjenare Linet! Tack för att du tycker jag det blir bra. Jag har haft en Nikon D70 men nu köpte jag en ny för ett år sen och gick helt plötsligt ifrån Nikon? Det blev en SONY 57 och den är jag nöjd med. Du får komma in när ni åker förbi så kan vi prata lite kameror och vad du vill ha ;)Gott Nytt År önskar vi er!
Mia

3 Tove:

skriven

Du tar fina bilder... med väldigt fina motiv :)

Svar: Tack Tove! Bilderna blir fina med så många vackra och goa hundar ;)Ja jag tar på lite annat oxå förstås ;)
Tack och vi vill önska er ett riktigt Gott Nytt År
Mia

Kommentera här: