Laddade batterier

Leif hade med sig vackra tulpaner när han kom idag. Det lyser upp rummet :)
Kom då på att jag kan ta kort på dom nu när jag laddat batterierna.
 
Våriga tulpaner, härligt!
 
Började sen leka lite med kameran istället för att titta på en film. Då fick rosorna jag fick av Leif på alla hjärtans dag bli nästa motiv.
 
Leta efter solen i rummet och klick!
 
Det här blev lite väl romantiskt för mig, men rätt fint ändå.
 
Jaha då gjorde jag visst två inlägg idag. Tjoflöjt!
 
1 Pia.L.:

skriven

Hoppas dina batterier blivit laddade i dubbel bemärkelse. Jag menar alltså inte bara dom i kameran utan även dina alldeles egna! Mycket fina blom-bilder. En härlig bukett med krispiga vår-utstrålande tulpaner! ...och rosorna är ju bara så vackra. Ha det riktigt gôtt och lite slitsamt, med dina blommor omkring dig, på Frykis!

Svar: Tack Pia, här laddas det för fullt... även där inte ska laddas oxå ;))
Mia

Kommentera här: