Matblogg?

Det börjar tendera att bli en matblogg istället för mina hundar?
Igår till lunch fick vi Rårakor och Fläsk och kvälls mat Pizza. Idag Fiskgratäng och kvällsmaten var köttkorv och potatismos på riktiga potatisar INTE pulver. Jaha, och vi var en tur ner till byn oxå, jag gick till Apoteket och fick ny medicin sen en promenad till Winerkonditoriet där vi hadde samling med gemensamt fika. http://www.wienerkonditoriet.com/index.php/vara-konditorier/torsby.html
 
Tredje från höger är Buddapestbakelse, det fick det bli till mig idag. Den var så smarrig!
 
 
Finns mycket gott att dreglaöver här...
 
Ja jag är inte här bara för att äta upp mig ;))
Jag har lite krämpor oxå. Den här grejen runt fotleden och gummisnodden till krokarna på skon är helt fantastisk.
Kanske ett slut på allt snubblande och trillande, Den ser till att lyfta upp foten när jag börjar bli trött eller inte tänker "upp med foten, upp med foten"! Tycker själv att jag börjar gå mer rakt och inte så snubbligt längre.
Vi som har detta får inte gå ut utan skötare så vi kallar det för fotboja ;)))  Skojade bara, klart vi inte har någon som vaktar på oss :))
Ja ikväll ska vi ha tippspromenad så jag ska göra mig redo för det nu!
 
 
1 Lena:

skriven

Verkar vara ett riktigt trevligt ställe det där.
Inget bantarställe i alla fall..
Hoppas du får hjälp som varar också.
Ha det.

Svar: Tack du Lena, här är det nästan bara god mat varje dag. Tror det var dåligt en gång och mindre bra tre gånger! Synd igentligen... ;))Klart jag ska få någonting gott av detta även när jag kommer hem :)
Mia

2 Maria E:

skriven

Äntligen ett inlägg från dej, skönt att läsa att du har det bra och får lite mat också, och inte bara träning. Du vet väl att om man tränar mycket ska man äta mycket. Hoppas du vinner tipspromenaden, med lite tur är det hund eller mat frågor:) ha en skön kväll. Kramar

Svar: Här rullar det på. Nu snart är jag inne på sista veckan, det är både med sorg och lättnat man ska åka här ifrån. jag har 8 dagar kvar och jag har inte varit hem en gång, kors i taket!Vinnarna fick varsin trisslott, jag var inte någon av dom :( Men till kvällsfikat fick vi TVkaka, jätte god! Det var något vaniljsmakande mellen var nästan som glass fast det inte var det??? Ha det gött ses om drygt en vecka :)))
Mia

3 Frida:

skriven

Hej mia! Tänkte bara berätta för dig att jag lagt upp bilder på min blogg på Sara i snön! :)
här är länken:
http://justadreamer.devote.se/blogs/24993130/morfars-hoppande-hund.htm#WriteComment

Kramar

Svar: Hej Frida! Vilka kanonhärliga bilder du tagit, dom skulle jag gärna låna utav dig. Du är enfantastisk fotograf. Kram till dig dig <3
Mia

Kommentera här: