Härliga dagar

Ja nu har det varit några härliga dagar med värme sol och blåst. Första doppet är avklarat och Gös har vi fått i näten. Det var en riktig förkortning av sista tiden ;))
 
Sara ligger på trappan och solar.
 
Babbi ligger helst på altan.
 
Stina föredrar oxå altan.
 
berit är oxå på altan.
 
Anita är för tillfället på altan.
 
Urban föredrar gräsmattan för där får man äta på veden ifred.
 
Ibland blir det bråk om vem som ska ha pinnen men denna gång följer Anita med Berit istället för att bråka med brorsan.
 
En tur på sjön för att se om man kan få sig någon gös i näten.
 
Skön stund på sjön. Och ja det blev några gösar :)
 
En vacker orkide fick vara med i detta blandade inlägg.
 
Och kom ihåg, Stina håller ett öga på dig!  ;))
 
1 MariaE:

skriven

Blir glad av alla dina fina bilder:)

Svar: Tack Maria, roligt att du är in och tittar tycker jag :)
Mia

2 Pia Lundberg:

skriven

Brrrr... Du menar väl inte att du badat i sjön? Redan??? Härliga bilder på välmående bullar! <3 En blommande, vacker orkide' fick du med också. Jag har 4 orkide'er stående på en blombänk här hemma. Inte en enda blommar... :-(

Svar: Nä inte sjön även om jag varit i med benen och det var inte kallt där heller, annars var det i poolen hela doppet var. Du får inte jobba så mycket, du måste vara hemma och prata med orkiderna ;-))
Mia

3 MariaE:

skriven

Tyckte först att det såg ut som Erik Hamrén i båten men sen såg jag att det var Leif ;)

Svar: Det var ingen snäll jämförelse tycker jag men det är klart han har hår så det kanske är snällt ;-))
Mia

4 Gunnel N:

skriven

Så fina bilder och fina, goa bullar. Jag var bullevakt en helg för ett par veckor sedan till en 9 år gammal herre, han var så snäll och go men väldigt bestämd kunde han vara ibland, ville han inte gå så ställde han sig extra bredbent och där stod han. Ha det gött!

Svar: Tack för det Gunnel! Vad var det för en bulle tro? Å det där attt dom står still hör nog till rasen, vill man inte gå så går man inte :)) Det är dom gångerna man önskar att man hade en skatebord att stoppa under fötterna ;-))
Mia

5 carola:

skriven

Å va gött med gös...mums!

Svar: Kan lova dig att det var gott, den stora gösen fileade jag och dom vägde knappa kilot. Häftiga filer det. Fårse när dom kommer slinka ner ;)
Mia

6 Madde och Råbbinn:

skriven

Ni bor allt bra gött! Fina kort på fina bullar :-*
Pussat och kramar från oss alla

Svar: Puss och kram tillbaka till er :)
Mia

7 linet:

skriven

Tack för alla fina bilder på bullarna , man blir glad av dom och för dina kommentarer till bilderna , gösen ska jag prova ikväll , hoppas det blir väder för en båttur.Godaste fisken

Svar: Roligt att du är in här och tycker om mina inlägg. Jag håller med men en och annan bäcköring är inte äckliugt heller ;)Nu blir det att köra lite drag, det är roligare tycker jag när man får känna när det hugger till :)
Mia

Kommentera här: