En vanlig dag här hos oss

 Här ser vi Anita som spanar på brorsan. Ska hon eller ska hon inte jaga honom.
 
 Om jag skulle ta och...
 
 Ser lite brutalt ut men det är samma visa varje dag, äter dom inte upp syrenhäcken så är det fullfart. Ser ni den bruna fläcken högt upp till höger, ja det är deras grävgrop som dom snart inte kommer upp ur ;)
 
 
Anita fågelhunden
 
eller fryser hon om fötterna.
 
Urban tycker dom kan gå in och äta lite soffa istället, det är iallafall varmare!
 
In med ungdommarna så dom andra tre kan gå ut tillsammans. Sara är i slutet på löpet men än har hon inte gett upp, snälla Babbi gör så här.
 
Vet inte inte om jag vill säger Babbi.
 
Men om du tjatar så OK! Ja snart är det slut på slussandet här och alla kan vara ut tillsamans igen. Ska bli väldigt skönt. Men då börjar troligen nästa att löpa, stackars Ubbe!
 
Berit kan inte förstå att dom kan hålla på så där när det går rådjur nere på gärdet :)
 
 
 
 
1 Inga-Britt:

skriven

Hur kan du veta vad dom tänker??
Kör inte över kameran än, roligt när det blir lite nya foton att se på!

Svar: Jamen Inga-Britt, jag står ju brevid och hör vad dom säger ;))Nä så länge kameran fungerar så använder jag den ett tag till. Men nästa gång den börjar så .....
Mia

2 carola:

skriven

åh hej kära mia.
Försökt maila dig men det gick inte fram.
Saknat dig så, synd att jg inte visste om när ni var till Britt sist för då hade jag kommit på stört.
Hojta till nästa gång.

Saknar bulle i mitt liv så det gör ont.
Nils kan gråta över nora än idag, bästa vänner.
Hoppas allt är bra med er alla.
Stor kram

Kommentera här: