Vargskit

Vargskit i egen "hög" person... å vad vitsig jag var där då... Ja jag vet jag är lite törr!
En varg äter oxå lingon inte bara björnen. 
 
Här ser vi att den har tvättat sig väldigt noga, efter som det är så mycket hår i bajsen. Eller vad tror ni ;)
Kanske en vegeterian varg.... Ja två bajs högar brevid varandra, kan vara samma varg eller kanske två?
 
 
 Nu till lite trevligare saker. Till höger ser vi i fönstret orkider, till vänster ser vi något som är finare, två bullar. Mycket finare än blommor i fönstret de!
 
 Babbi kommer ut och ruskar sig lite, då kan det bli
 
 så här roligt foto på henne :)    Efter kommer Berit som ni kanske kan se.
 
och efter Berit kommer husse. 
 
 Avgaserna som blir efter att hundarna äter äpplen fick jag känna när jag la in första varg bajsen, känndes som jag stoppade näsan i datorn och fick doften från fotot. Lustigt på någotvis ;))
 
 Urban och Babbi delar på äppelfröjden.
 
Medan egoisten Anita vill ha alla för sig själv ;)
 
 Gott gott gott, tycker Anita om äpplen.
 
 Fast vad håller matte på med...
 
 Kanske ska kolla och hjälpa henne lite. Ja och så blev det, jag vill inte ha sån hjälp så jag säger, hej hej!
 
 
 
 
1 mmmmmm:

skriven

vart såg du spår efter varg jag har sätt något liknade nära acksjön.

2 Helen:

skriven

wow rekti vargskit! mä lingon å hår å allt. uääääh!! :-(

Kommentera här: