Ont i örat

Miriam har haft ont i örat och då får man inte gå till dagis. Då kom Miriam hit och jag fick en lek kompis i torsdags.
Roligt att ha någon att lägga pussel med och busa med i lungn och ro.
 
Sen blev det en stund som jag inte fick vara med. Då var det bara att langa fram gula röd och lila saker för nu skulle det bli en uppfinning. Men jag tycker det blev mer en fin "Installation".
 
Röd kula i en citron och en liten valross.
Sen gick vi ut och lekte med kameran.
Ett äkta frö ;)
 
Lite fotomodells poser.
 
Klarar hon gallant :)
 
 
Ja vad ska man säga.
 
Ta i så du spricker sa jag. Det gjorde hon, men det gick inte att ta i så mycket för då gjorde det ont i örat. men det blev bra ändå :)
Sen blev det byte av fotograf och modeller. Då blev det så här!
 
Inte fagert, ta en annan modell.
 
Då blev det moffe. Byt modeller, ta på något fint.
 
Ok sa hon och då blev det detta.
Mycket finare och bättre modeller att ta på :)
 
Babbi och ni ser att Berit är nyklippt nu.
 
En ny fotograf är på G. Hon heter Miriam Ros'en.
Ja det var det. Nu är det lördag och ni vet vad det betyder här hoss oss. Ja just det, snart är det mellokrysset.
Ha en trevlig helg!
 
 
1 Malin:

skriven

Hahaha! Vilket fint inlägg, älskade busiga härliga ungen min. Tusen tack för hjälpen! Hon var så nöjd. Kram

Kommentera här: