Dimmig morgon och en tur till Linda och Jonny

Igår morse när vi vaknade så var det så grått och blött i luften. men så kom solen fram och skingrade "locket" som låg över oss.
 
Se vilka stora droppar det hänger i trädet när solen kommer fram.
 
Och även här på staketet syns det vad dimmigt och fuktigt det var innan solen kom fram.
 
Sen skulle vi åka till Linda och Jonny och hälsa på pappa Azlan och syrran Fiona. Men se då går Berit och sätter sig bakom vedskjulet. Gömmer man sig där kanske man kan vara kvar ute när när vi åkt...
 
Anita funderar på varför inte Berit kommer någon gång. Berit fick gå in och lägga sig i sovrumet, så jag tror hon blev nöjd ändå.
 
Anita och syrran Fiona.
 
Här kommer pappa Azlan oxå.
 
 
Lagom intreserad så gick han förbi dom.
 
Inte så bra foto men det syns vad roligt det är att få träffas.
 
Fiona mellan Anita och pappa.
 
Anita och pappa Azlan.
 
Pappa Azlan, Frosthäxans Azlan den Modige. tror jag ;)) Så vacker och så trevlig.
 
Sen bad jag om lite fina foton på Anita och det fick jag.
 
Anita med den långa tungan :)
Tack Linda och Jonny för en jätte trevlig dag och Sushi :) underbart gott. Kommer med Babbi för en dag i eran studio för att få fina foton även på henne ;)
 
Och ja just det, kameran for i backen så nu blir det tyvär ett uppehåll här igen om jag inte försöker blogga från telefon. men det är roligare med kameran. Ja vi får se :)
 
 
 
1 Linda:

skriven

Tack själva för en härlig dag! Å det är bara att ni kommer med lilla Babbi så fotar vi henne.

Kram!

Svar: Ja vi kommer väl om någon vecka ✈️
Mia

Kommentera här: