Månförmörkelsen 28/9

Uppe i ottan eller ska man säga upp i natten för att ta lite bilder på månensom blev röd
 
prövar kameran lite på kvällen innan jag gick och la mig.
 
  testade även på månen när det smög upp bakom skogen
 
 Klockan på rigning 03.30 för här ska det fotas måne.
 
Jag vet att det är skilnad på dessa bilder men nu kan jag knappt se det själv ;)

 
Den sista här är iallafall rödast.
Jag som kan gå och lägga mig med gott samvete säger god na... nä jag säger god morgon, här ska sovas några timmar nu  Zzzz!
 
 
1 Gunnel:

skriven

Jag var uppe vid femtiden och såg den röda månen. Häftigt var det. Fina bilder Mia!

Svar: Ja visst var det häftigt. Var uppe så jag så hela förloppet, men svårt att ställa in kameran 😆
Mia Björkfallet

2 Maddan:

skriven

Ååååh vilka vackra bilder Mia😍
Puss o kram å er

Svar: Tack maddan 😊
Mia Björkfallet

Kommentera här: