Kyliga mornar

 
 Lika kyligt idag. Fast det skrämde mig inte igår. Då tog jag mig en tur på fyrhjulingen.
 
 Sara och Stina är små fryslortar så dom mådde bäst inne i brasvärmen. Så där fick dom sitta intillvarandra.
 
 I dimman som lätta gick denna.
 
 Det här är jag ganska nöjd med, kunde vara taget för 100 år sen men är taget i går morse. Härligt ljus det blir på morgonen när dimman lättar.
 
 Fina nötkreatur stod på andra sidan och funderade på vad jag höll på med.
 
 Ett härligt hunkex eller vad det heter.
 
 Anita och Urban äter äpplen för att bättra på gasverket...
 
 Vill du matte. Säger Urban.
 
 Å här kan man bara säga goa Anita ställer upp sig snyggt.
 
 Berit sitter på trappan och funderar. Ser ni Saras små fötter till vänster.
 
 Blev bra effekt till hockeyn med dom äpplena    ;))
 
 
 
 
1 Inga-Britt:

skriven

Dåligt med inlägg tycker jag! Å snart är det älgjakt å då lär det väl inte bli fler inlägg om inte Mia skjuter stortjuren!
Lycka till med jakten!

Svar: Ja nu är det uppdaterat en stund ;) Och idag söndag ska vi till slaktboa och få oss lite väl valda ord att ta med oss på jakten, vi har jaktpredikan i dag kl. 13.00.Ha det gott hur går det med den lilla tösa :))
Mia

Kommentera här: