I lördags ...

I lördags var vi och hälsade på Bill som nu bor hos Gudrun och Kjell.

Det var varmt och skönt att sitta i syrenbersån.


Bill hadde en egen badenbaden att sitta i.


Se vilken tur han har, första parkett!

Sen på kvällen kom den här lilla krabaten, Nelli.

Berit vaktar lilla nelli som är en liten långhårig dvärgtax.
Som Sara och Erik har köpt


Berit har full koll på var hon är.


Nelli ligger hos husse Erik. Mellbjörn försöker hälsa lite på henne men det går nästan inte för Babuschka såg till att ingenting kunde hända henne. Hon var som en skugga över lilla Nelli.


Babuschka försöker hinna med att lägga sig brevid när hon ville leka med Berit.


Stanna här hos mig. säger Babuschka...

Söndag var vi till Ransäter på hundutställning.

Tur vi började kl. 9.00 det var varmt redan då.
Det gick bra, hundarna från mig blev, hanen 2:a bästa hane, tikarna blev i sin klass 1 och 2
En mycket nöjd Mia åkte hem före middagen.
1 anje:

skriven

grattis till de fina resultaten! va roligt!



själv så jobbar jag i göteborg nu under vardagarna så vi orkade inte åka upp te ransäter något. jag missade alltså en hel del, tråkigt nog.



ha de bra i värmen! :)

2 Jessica:

skriven

Snygga bilder på Boris längre ner. Visste inte att du hade en blogg! Kan tala om att Boris bara ligger o slappar hela dagarna pga av värmen eller så rullar han sig i gräset. En riktig liten gris.

3 Jessica:

skriven

Du får sova i min dubbelsäng med Boris i mellan oss :)

Kommentera här: