8 juni till 18 juni

Tja, man får försöka komma ikapp så här innan Midsommar. Har legat på latsidan ser jag nu när jag var in och tittade.
Så nu kommer det här bilder från de sista 10 dagarna. jag börjar med de senaste så att det blir som bloggen är upplagd...

Lördag  den 14 juni bar det av till Avesta och terrierutställningen


Här ser vi Ann-Sofie och Greta efter dom kommer Helen Med Zoya (syskon)


Jag undrar om man verkligen får tjusa så här iväntan på bedömning....


Vem ska ta hem detta. Gratis Karin din Selma tog hem allt denna dag.


Här ser vi Selma och ibakgrunden sitter Cecilia


Här ser vi Selma som etta och syskonen Björkfallets Babuschkas barn i ordning Greta, Cecilia och Zoya


BIR och BIM Grattis Karin å Maggan


Detta är vårat högkvarter när alla var runt ringen...


Men efter vi var färdigutställda så fick vi sitta och prata av oss en stund allihopa med tältet upprest.


Här står det två vackra flickor, Bägge kommer från Kennel Björkfallets !
Jaa, det är menat som lite skryt och den kan jag väll få göra... eller?


En vacker Björkfallets pojke...

Torsdagen

Så här soligt var det torsdag morgon, väldigt vackert men kallt och Lisa som motiv.


Och Berit så klart


Två frön som helt plötsligt ser så oskyldiga ut...


Jaaa vad är detta, boxning och bus... ja det är det faktiskt även om det ser brutalt ut.


Berit spejar om kanske kan få jaga på någon fågel eller så, medan Lisa och Greta mojsar å mår gött.

Söndag

Sen har vi varit på dop. Det var Malin och Mikael som döpte sin lilla Miriam.


Och hon var lycklig och nöjd hela tiden.

Ja så har det sett ut dom sista 10 dagarna. Jag önska alla en trevlig Midsommar som är in här och kollar läget.
Vi får väll hoppas på skapligt väder under helgen.
1 kicki:

skriven

Ja ni ligger inte på latsidan ser jag, och vilka duktiga små "valpar" du har Mia...de är så fina...

Oj vilken söt Miriam,,,så lik både mor och far...

Hoppas ni hade det trevligt på festen, utan oss...vi fick hela verandan klar i Gräs...

kramen och ha en fin midsommar...

2 anje:

skriven

halloj!

nej nu är det verkligen inte långt kvar, o min nervositet bara stiger mer o mer, jag kommer va ett vrak när vi väl är där, haha. o det är inte ens jag som ska ställa så jag har egentligen inget att va nervig för! :)

vi ställer på torsdag. kl nio, tror jag.. det var tidigt iaf!

fina valpar ni har fått fram, hoppas det går lika bra i sthlm. :) ses där!



//angelica, mathias o waica!

3 kicki:

skriven

Hallo, vart har du tagit vägen Mia...saknar dina inlägg...kramen

4 Henrik:

skriven

Hallå har bloggandet stannat av på myra lr :P

Kommentera här: