Bilder en vanlig sketen måndag


Tja,  idag har det varit kanonväder och även varit lite varmare i luften. Skruttat runt lite med kamran och så, så då kommer här bilder igen.
image130
Gul och fin, skulle ta kort på den fina humlan som satt där. Men när jag kom ner på backen så flög den fina humlan iväg. ( tur inte maskrosen kunde flyga)

image131
Å när jag ändå satt där tog jag på denna dunboll oxå...

image133
Berit har knyckt mattes stol och mår gott...

image134
Babuchka har smugit in och knyckt sängen i husvagnen

image135
Och utanför sitter Greta och slappar.

image136
Här ser vi tydligt en tax som äter upp en bullterrier  :)   Huga dessa farliga taxar...

image137
Tillsamans kan man dricka lite vatten i den gemensamma vattenskålen

image138
Greta har fått syn på ett kryp.
1 kicki:

skriven

Vilket smart sätt att träna Lisa på...det skall vara ni till detta...kan man få komma och träna tro, står du och håller emot???
Fina bilder du tar Mia. Kramen på dej

2 Lill-Henrik:

skriven

Haha sitter greta bekvämt tro :P Nu har jag börjat skriva en massa men du är ju heller inte inne och kommenterar något ju :P

3 Frida:

skriven

Vilka härliga bilder. Vad har du för kamera att fota med? Kram kram i värmen

4 Helen Schlömer:

skriven

Du är en riktig mästerfotograf Mia-sanna mina ord....
Jättekul att kika runt på din blogg !!
Hon har sannerligen växt på sig-"Greta"
Zoya hälsar.... Hon vill också busa runt me' vovvarna.... / Kram på er alla

5 Henrik:

skriven

Jagar greta oxå kryp? Siri jagar de iaf! ibland springer hon runt och klapprar med munnen då jagar hon oftast flugor :P

6 Karin & Selma:

skriven

Hej Mia !

Jag har hittat din hemsida ,med massor av rolig läsning om ditt och datt.Det verkar vara ett trevligt gäng som samlas i bland och festar till kul.

Mvh.Karin !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: