Skitkamera

Jaha då var det så igen, men nu går det inte att ta kort överhuvudtaget. Förbannade skitkamera, som jag har varit så nöjd med tidigare. Men den är "gammal" nu som dom sa när jag var in med kameran, hm, fnys och förnärmad, tja hur gammal kan min "gammla" kamera vara? 5-6 år, är det gammalt....
Ja nu ska jag tappa kameran i golvet och se om den självlagar sig, den gör ju det ibland? Min riktigt "gammla" kamera den analoga den fungerar än men då måste man börja med framkallning igen och det känns inte så lockande. Har tittat på en ny kamera och, hoppsan den kostade "bara" 12 000:- utan objektiv... Men jag ryckte checkt på axlarna och sa att det var inte så farligt dyrt, ha ha ha, så nu törs jag inte gå in i den affären mer ;)
Igår hade jag fin främande av mina gamla arbetskamrater på djursjukhuset, jag skulle verkligen ha haft kameran igång då, men se det sket sig, men trevligt var det iallafall.
Tjoflöjt nu blev det inget mer...
1 Pia.L.:

skriven

Alltså, sånt där (när teknik-prylar inte fungerar) kan göra mig vansinnig. Kanske för att jag inte begriper mig på slikt. DET SKA BARA FUNGERA!!! Punkt slut. Ang 'tappa i golvet' så gjorde jag nåt liknande på den tiden jag jobbade som tjänsteman. Jag kastade upp en gem-burk mot taket för att se om den höll när den landade... Det gjorde den inte kan jag tala om.

2 kicki:

skriven

Nu håller jag alla tummar jag har för att det går snabbt till att du står på benen igen och kan åka till kraftstationen för att kollla dessa fina skapelser...skickar en go kram till dej....

3 Sarie:

skriven

OJOJOJOJOJ INTE bra alls att den gamle lagt av... Kaj tittade runt efter vettiga kameror, min som är fyra-fem år börjar vackla lite, och han kom fram till att man kan få en riiiiktigt bra för runt 4000kr. Han har tittat på siba, elgiganten och andra sådana megastores. Sen vet inte jag hur haj han är på ämnet men lite kan han väl, hm, tror och hoppas jag! För jag orkar då INTE lägga krut på forskning på något så skittrist som en kamera, de ska bara vara skitbra och funka är min devis!!!

4 Jessica:

skriven

Kolla på intenet på olika sidor. Man kan tjäna mkt. Köpte min senaste på pixmania.com och de har bra priser :) Lycka till!! Vill ju titta på bilder :)!

Kommentera här: