Nya bilder äntligen

Jaha, då kommer det då ett nytt inlägg igen. Äntligen, vet jag att många säger nu. För jag har fått påstötningar både muntligt och via mailen, så ja då kör vi igen.


ja som dom flesta vet har jag nu nått en ålder på 50 år. Viket skulle betyda att jag ska vara vuxen, bestäma själv och allt det där andra. Men jag tror jag hoppar det för jag kommer nog aldrig att lyckas med det :)
Här ser ni våran lunch, Ryskkaviar och Rysk skumpa med tillbehör. Lovar er att det kan man aldrig få för lite av...


Kvällsmaten bestod av älg tournedos och Gratinerat potatismos med två såser. Murkelsås och grönpepparsås.


Tänk att man har så god mat hemma utan att veta om det :)   Ja jäklarns vad gott det var!


Lite bilder på lille Herbert. Här äar han så liten men huj vad han växer.


Ska alltid ligga nära med någon.


Söt eller hur!


Stina och Herbert.


herbert med tax flickorna.


Och med Stina igen.


Sara världens snällaste, låter Herbert tutta när han blir lite tutsugen .


Vanlig bild här hemma.


Lisa, mattes vovve!

Ja nu kom det några nya bilder. Nu får vi se om jag kommer igång igen eller om det tar sin tid igen :)

1 Pia.L.:

skriven

Vilken fest ni såg ut att ha haft... Gôtt! Lille Herbert växer så det knakar. Det är bra det, så han inte kan krypa genom stängslet som han gjorde när jag var 'barnvakt'.

2 kicki:

skriven

Å äntligen ett nytt livstecken....får tacka för en trevlig fest om än så kort...vi umgicks lite, dansade lite och hade det trevligt, sen dröp vi hem, väldigt slitna efter dagen med öppet hus. Såg din balettdans med utstyrsel redan tidig morgon på facebook. Lika söt som alltid....fick för mej att du skulle opereras på din födelsedag, hade jag missuppfattat eller blev det inte av. Rysk kaviar, jo jag tackar jag....ja det skall va fint när man fyller så mycket...hihi....skickar en stor go kram till dej (er).....

3 Nilla:

skriven

Har den äran att gratulera i efterskott! Har som så många andra väntat på ett nytt livstecken :-) så stor han blir Hebbe lelle. Det är kul att se. Kram!

Kommentera här: