I väntan på melodikrysset

Lägger ut några bilder i väntan på att melodikrysset ska börja.


Leif med tre taxar i knätt, så här kan det se ut när vi ser på TV:en.


Jag försökte lägga mig i soffan men mitt knä blev fullt innan jag kom ikull.


Ixman försöker med Sara helatiden. Sorry Tomas det blir inga taxvalpar, det blir bulltsaxar istället ;)


I torsdags kom mina poesi vänner och med sig hade dom mat. Här har dom fullt upp att göra i ordning, med orden Mia gå och sätt dig. Goa vänner det :)


Syns inete så bra men det var grillspett många olika frukter potatissallad och ost å kex.
Tack igen mina vänner. Kanon gott.


Ligger i sängen och vilar lilla ryggen, men aldrig ensam ;)


Katten Doris och taxen Berit ligger ofta intill varandra. Doris är så noga med att tvätta Berit först innan hon kan lägga sig tillrätta.


En fantastiskt go Stina tass rakt i mitt tryne  :)

1 Nilla:

skriven

Jaså, hon är förlåten :-)

Så mysigt ni har det och så fina vänner! Det är bästa medicinen det. Kram!

2 Thomas och Birgitta:

skriven

Bultsaxar? Vad kan man jaga med en sådan hund? Varg kanske, en bultsax biter på det mesta. Emma o Anders kommer hit på måndag kväll så vi får ett par dar tillsammans. Det ska bli kul. Ha dä!

3 Iva:

skriven

Oj så mysigt det ser ut!

4 Helena:

skriven

Skönt att aldrig vara ensam!

Underbart med så kelna och tillgivna hundar!

/Helena

Kommentera här: