Hoppsan!

Ojsan hoppsan då! Här var det länge sen någon uppdaterade (jag). Jag får försöka ge mig på ett nyårslöfte som säkert inte kommer att fungera :) och det är att jag ska bli bättre att uppdatera!
 
Har det hänt något sen sist, ja självklart. Massor bla. har det ju varit Jul och i dag är det nyårsafton, och igår såg vi solen.
Nä nu får det bli bilder istället.
 
Solen kryper sakta fram igår. Tänk vilken härlig dag bara för att solen syns.
 
Kallt var det oxå, så det var så torrt å härligt.
 
Får vara glad över den solen igår, för idag lär vi inte få se den. Hoppas jag har fel där...
 
 
Fina flickorna Berit och Anita tyckte oxå att det var härligt med sol.
 
Ser rätt så nöjda ut tycker jag.
 
Lite andra jaktmarker men så här är man mer van vid att det ser ut.Ingen sol i sikte här inte ;)
Nä nu säger jag Gott Nytt År till er alla där ute och ha en trevlig kväll. Ses 2014 igen!
 
 
 
 
 
1 Simon G:

skriven

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket.
Mia

2 Familjen Långsta med flock:

skriven

Gott nytt år till er med 2 benta som 4 benta :D

Svar: Ha ha ha, ja god fortsättning på er. Kommer lite sent här, tur det finns fler medier att tillgå :))
Mia

3 Pia.L.:

skriven

Konstigt att både jul- och snart även nyårshelgen gått och inte den minsta lilla snöflinga synts till. Nu kan det ju nästan kvitta med den 'varan'... Nu går vi ju faktiskt mot ljusare tider. :-) Ett rungande GOTT NYTT ÅR önskar jag Er alla på Myra! Så söta flickorna Stina o Berit är! <3 Du tar jättefina bilder, Mia!

Svar: Gott Nytt År till dig med eller god fortsättning kanske man ska säga nu!Det där med snö tycker jag oxå kan kvitta nu, ingen snö under julhelgen då kan det vara helt och hållet sen. fast det är lite synd oxå kanske.
Tack Pia för att du tycker bildrna blir fina. Ses snart!
Mia

Kommentera här: