Härligt med snö och farliga hundar :)

-11 grader kallt och en härligt mulen dag. En liten promenad sen blev det bus i snön.


Berit är en dam, så hon stog och tittade på där det var plogat och fint.


Mina farliga hundar har fällt mig


Snart blir jag uppäten :)


Nä, det var min kepa som knycktes.


Sara är skitlycklig över sitt byte.


Nöjda hundar.


Ahhh. hjälp nu blir jag nog uppäten igen :)

Nä nu blir det en glögg så man får upp värmen igen. Skål!

1 carola:

skriven

Oj va mysigt ni har det...har nog en liten tax här som vill komma o busa någon dag....kram

2 Helen:

skriven

Jättehärligt ser ni ut att ha det och inte blev du uppäten heller ;-)

Govovvar !!!

God fortsättning på er !!

3 kicki:

skriven

Kan riktigt höra hur du skrattar och myser Mia...

kramen

4 Inga-Britt:

skriven

God Fortsättning och Gott Nytt År!

Skönt att linslusen är med på alla bilder - som vanligt!

Kram!!

Kommentera här: