Försvunna hundar inte hemma än!

Ring 0553-13044 inga hundar hemma än!
Håll ögon och öron öppna för dom här två juvelerna försvann hemmifrån före lunch i fredags 12/8.
Dom har nu varit borta drygt 5 dygn. Så hjäp oss att hitta dom.


Frön som hittar på mycket bus tillsammans


Och kan även njuta av tillvaron.


Berit sötnos.


Och snygga goa Stina.

Hjälp oss att hitta dessa frön-
1 Pia.L.:

skriven

Nämen, va f-n - är dom på rymmen IGEN?! Dom kunde verkligen inte valt ett sämre tillfälle, nu när ni har stugan full i 'barn'! Hoppas dom kommer tillrätta snart... Kramar

2 Malin:

skriven

Nejmän! Vovvarna då- oroligt för er. Uschiamejen. Hoppas de kommer hem snart. Kram

3 kicki:

skriven

Hoppas verkligen att de kommer hem snart eller att ni finner dem. Inte kul när vovvar försvinner....hoppas de håller ihop och inte kommer från varandra bara. Lova att så fort de kommer hem tala om det för oss...kram

4 Helen:

skriven

Så goa de ser ut med varandra då... Hoppas verkligen de kommer hem snarast!! tänker på dem & er, kram!

5 linet:

skriven

ja vi får hålla ögonen öppna häråt Fageråsen, de får inte hända dom nåt , hoppas allt slutar väl

6 Sarie:

skriven

Jag bara väntar och hoppas och väntar lite till... Osökt går mina tankar tillbaka till en tjock liten vacker tokrolig miniStina som startade sitt liv här i vår valplåda... Jag hoppas så innerligt att både Stina och Berit snart är hemma igen!!!! Mina tankar går till er därhemma som inte kan ha det lätt dagar som dessa, men håll ut, det är två tuffa damer som är på strövarstråt så allt kommer gå bra!

7 carola:

skriven

åh så sorgligt.

Håller tummar att dom kommer hem snart, sätter ut på min blogg om det är OK?



kram Carola

8 Iva:

skriven

Nej, vad tråkigt! Hoppas innerligt att dom kommer tillbaka snart.

9 Carola o Mellbjörn:

skriven

Nej men gud va obehagligt! Vi här i Kil tänker jätte mycket på er o hoppas verkligen att dom snart är hemma: KRAMAR Mellbjörn med familj

10 carina:

skriven

Hoppas dom kommer hem till sin familj snart igen!

Kramen♥

11 Petra:

skriven

Hoppas vovvarna snart är hemma igen

Ville bara tipsa om www.hittadjur.se



Mvh

Petra med taxarna Zeke, Säpo & Qrim

12 Nilla:

skriven

Hoppas de ligger hemma och snarkar nu! Kram

13 Frida:

skriven

Hej Mia! Jag saknar de såå mkt! :(

Snälla säg att de har kommit tbx?! Men jag har iaf länkat till detta inlägg på min blogg. OK?

Kram frida ♥

14 carola:

skriven

önskar så jag kunde göra mer Mia, måste vara en mardröm.

Har lagt ut på Fb och på bulleforumet, hoppas det var ok..



Tänker på er Mia...

15 Husfrun:

skriven

Nej, vilken mardröm. Hoppas så att de snart kommer välbehållna tillrätta.

16 Maria:

skriven

Hoppas dom kommer snart efter sin "lilla utflykt" hör av er om vi kan hjälpa till på något sätt. Kram Maria

17 kicki:

skriven

Jag har gjort ett inlägg på min blogg...hoppas det var ok att låna en bild av dej...kramen

18 Mari:

skriven

Hej Mia!

Jag lider verkligen med er och tänker på detta mest hela tiden, tittar in då och då och håller tummarna för att det ska stå att de kommit till rätta.

Kramar från Duvenäs

19 Sarie:

skriven

NI SOM HAR FACEBOOK! Skriv, Hjälp oss hitta Stina och Berit, i sökrutan. Då kommer ni till den grupp som heter så! Gå med i gruppen, bjud in varenda kotte ni känner över hela landet, ju fler som håller ögonen öppna desto bättre! Imorgon är det en vecka sen damerna försvann så all hjälp vi på minsta lilla vis kan ge är av godo!

20 Mari:

skriven

Fortfarande inte hemma ;-(

Usch, det värsta är att inte få veta.

Håller tummarna och allt anat som går att hålla.

Tänker på er!

Kramar

mari & Stefan

21 Maria:

skriven

Så fruktansvärt! Hoppas att de hittar hem snart. Hållar alla tummar och tår!

22 kicki:

skriven

Hoppas ni har sovit gott alla inatt efter den lyckliga hemkomsten....kram på er alla.....

Kommentera här: