Värmskogs räksmörgås ett minne blott

Räksmörgås i Värmskog har alltid varit ett måste varje sommar. Men fy vilken besvikelse det var i år. Tror det är ny regi men med sämre räkor, ni vet såna som ligger i lake på burk. Nä det blir ingen tur dit fler gånger. Förra året var vi till Filipstad till Rosa Huset, tror jag det heter? Där var det mycket bättre än årets Värmskog. Men nu ska vi leta var dom har bäst räksmörgåsar utan att behhöva åka till kusten. Kom med tipps om ni vet något bra ställe.


Små ynkliga lake räkor, men mycket var det i och försig. Men gott njaa...


Hundbus hema. Berit får ett anfall och vill busa med Stina.


Hej vad det går och vad roligt Stina tycker det är.


Men hon har lite respekt för Berit så det är inte bara att springa rätt på henne.


För då kan det bli så här farligt ;)


Springa jaga om vart annnat.


Nja, nu börjar Berit tröttna.


Men då kan man alltid hjälpa till med veden.


Det är duktig hund som bär in ved åt oss. Apport, korgen ska vara full :)

1 Pia.L.:

skriven

Ang. räksmörgåsar så är väl inte jag rätt person att uttala mig eftersom jag inte äter skaldjur (inkl räkor). Men enl hörsägen så ska räksmörgåsarna på Cafe' August vara goda! ;-)

2 Hasse:

skriven

Ska ni ha en riktig räksmörgås åk till Åsby handelsträdgård ligger i Hallstahammar,ja o min familj var där för en vecka sen skit stora o skitgoda inga räkor på burk där inte o endast 59kr du kommer inte att ångra digha en bra dag

Kommentera här: