Oj vad tiden går

Oj hoppsan vad dagarna går fort! Så nu ska jag försöka uppdatera mig själv med lite bilder på vad som hänt dom sista dagarna och naturligtvis får ni bli lite uppdaterade oxå. Så vi sätter igång.
Fredagen var det surströmingskalas i Svingen, Gunnila kom farande från Söderhamn bara för att få vara med på det... Ja och kanske för att få gossa med valparn oxå ;) Lördag, tja mycket babbel och dopp i tunnan med Pia som oxå kom. Söndag for Gunnila hem och Inga Britt kom för att se ut en pojke, men det blev visst 2 :)
Måndag en fin tur på fyrhjulingen Tisdag Karlstad med många uträttningar bla Länstyrelsen. Onsdag inget specielt, tror jag. Men kort har jag tagit iallafall så vi får se om jag kommer på något mera.


Morgon stund med taxar tycker Greta är helt underbart.


Herbert, men vilken stil.


Så därja nu ser det lite bättre ut.


Månne Herbert blir en jakthund?


Oj, det blev visst en liten serie med Herbert.


Fint när det blir gult.


Den här busken har många fina färger.



Utsikt från ett av älgpassen.


En riktig trollsten...


Oj hoppsan, är dom så här fina så bara måste man ta dom, fast frysen är full.


Goa töser i solstrålen.


Hel hög med vovvar.


Granna Greta njuter av hjälpen hon får.


Stenflisa lite lik tjuren Ferdinan. Hon är så goooo!


Bus och bråk med Berit.


Stina är duktig med valparna oxå.


Hon sköter sig bra Stina som ni ser.


Nils förstår inte att Stina vill busa?


Jaha vad ska man hitta på nu då?


Upp på trappan.


Och ner igen.


Herbert och Berit.


Vad ska dom nu hitta på då?


Aha, en grop är alltid en grop. Lika roligt för liten som stor!


Stina visar vart man kanske kan smita ut?


Eller visar hon bara vart gränsen går.


Nils med något i lilla munen.


Ge dig nu syrran.




1 Inga-Britt:

skriven

Åhh vad fin han är min tredjedel - även den blivande tredjedelen!!!

Kram!

Kommentera här: