Vargskit?

Åkte en tur för att titta efter lite vilt som älg å så. Men innan vi kom upp på Horssjön och ringvägen så stog det en varg mitt i vägen. Enormt stor och väldigt ljus ljus brun. Om Babuschka väger 30 kg så undrar jag vad den vägde. Han tyvärr inte upp med kameran för det gick väldigt fort, ändå satt jag med kameran i knät.
Förbannade odjur är var det är.


Ingen varg men en trolig vargskit som vi körde över lite.

Nä, nu förbereder vi oss för pubkväll med trevliga vänner, det är fan så mycket bättre!
1 Lena:

skriven

Lite skit är väl inte fel men det hade ju varit lite roligare att få se en varg på bilden :-)

2 Nilla:

skriven

Uschianemej. Får hoppas den var på genomresa.



Min mor fick besök härom dagen av en likadan. Den stod bakom lagårn. Lite för nära tycker jag, 12 timmar tidigare hade Hebbe och Vilda sprungit där :-/

Kommentera här: