Tånga Hed 2012

Det tog tid att få ut detta. Dom bytte trumman ivägen och grävde av telefonledningen. Men det gjorde inget tyckte vi, det var innan jag kom på att internetet går på det :(
Mobilen är det för dålig täckning på så jag kunde inte använda den till att surfa på heller. Men nu är det gång.


Ja nu äntligen kommer det lite bilder från Tånga Hed. Gorde lite fel så det försvann några foton, dj... skit... :(
Men nu tar vi dom jag har istället och slutar hänga läpp, för annars kommer de inte in några bilder.


Valp klass hane. 2 Martial's Breed Big Gambler.


Bullenoias Jack Frost.


Herbertisnåret fel namn i katalogen "Nils"  Nilspånabben heter han, fina pojken från min kull i höstas. Kommer ni ihåg dom annars kollar ni in sep 2011.


Nils igen.


Nils fina pojken.


Nils syster Stenflisa. Står lite tätt med framfötterna men snygg ändå.


Ställer upp sig fint.


Här är det final Valpklass. BIR valp Buffalo Bull's Noble Nugget, BIM Stenflisa. Grattis Maggan.


Mycket trevlig och bra dommare Bill Leslie.


Karins snygga kille Yoeckydoe's Jollyjoker.


Jag blev lite förtjust i honom.


Buffalo Bull's Lionking, Snygging!


Unghunds klassen hanar 1 Yoeckydoe's Jollyjoker 2 Bullenoias Happy Gilmore 3
Buffalo Bull's Lionking. Grattis Karin.


Nu har han lite bekymer våran trevliga Dommare Bill.


Domaren måste titta även på tänderna.


Lejongapets Hedda Hallon och tvåan Ballymote Gullible Gulbis.


Buffalo Bull's I'm Independent Ida.


Tar jag fel? Men visst är det väl Eva Marias Syster Frida!


Eva Marias Syster Frida


Mad About Whole Lotta Rosie


Mad About Whole Lotta Rosie, tycker om :)


Goa lilla spöket "Curry" Frosthäxan Galadriel.


Här säger jag till "Curry" fäll ner svansen...



Å det gjorde hon ;) ...   eller  ;-)


Kan vara Lejongapets Hedda Hallon!


Quest Easy Going Mad About tog BIR:et, man kan förstå varför.


BIR och BIM Quest Easy Going Mad About BIM Golden League Iron Man.
Grattis till er bägge två. Det var en trevlig helg på många sätt.



Bill Leslie hade med sig egna priser till vinnarna. Blev lite avundsjuk på det, men jag missunnar inte dom som vann dom. Stort GRATTIS till er.


1 Pia.L.:

skriven

Det kan man kalla bull-fest!!! Ojojoj...så många fina bullar! <3

2 Helena:

skriven

Åhh, Stenflisa - min lilla favorit!

Vad stor hon har blivit!



Härligt med så många bullar på en och samma gång!

3 Linda:

skriven

Är inte det lilla goa spöket "Saffran"?



Kram!

4 Karin:

skriven

Hej Mia !



Kul att få se foto på Ior från Tånga Hed.



Mvh.karin ..........

Kommentera här: