Kanske lite mer Nils ;)

Lilla killen (lilla, nja) Nils. Han jagar jag med kamera hela tiden nu, men det går säkert över, eller ;)
 
Stamtavlans namn: Nils-på-Nabben , Det är det vackra namnet på en vacker kille. Och innanför pannbenet... ovanligt stor hjärna för att vara en Bullterrier och bara året ;)
 
Ja vi kan vara stolta över den killen. Jag, Lise-Lotte och Inga-Britt.
Vi har ju oxå våran fina kille Hebbe, Herbertisnåret (stamtavlans nam) men det får vänta tills jag träffar honom... med kameran :)
 
Mattes Linslus Stina... den lilla och den fina!
 
Bus och rus.
 
Kompisarna Nils och Stina!
 
Vi kan hålla koll tillsammans...
 
Eller vad tycker du!
 
Bullar!
 
Stina är vid mina fötter. Kolla vad fint dom trivs ilag mina vovvar, Stina vill att det bara ska vara hon och jag, därför håller hon sig tätt till mig :)
 
Vad tror ni? Sara den "goa" och den rara!
 
 
 
 
 
1 Nilla:

skriven

Fina fina bullar! Han ser fin ut Nils, börjat bredda sig. Hebbe styrketränar på promenaderna. Vi har ett dubbelkoppel och Vilda är inte alls villig att gå, men se det är Herbert! Han drar helt sonika med henne (så slipper jag va i mitten som i en sträckbänk!). Annars ligger han helst under mitt täcke och värmer upp med fis. Kram till er alla!

Kommentera här: