Ångsågsvika

 Först tog vi en promenad i skogen med Berit, Sara och Anita. Det är alltid enkelt att få med dom, men Babbi vill inte gärna följa med. Hon kör ner huvudet i täcket och hoppas på att hon inte syns.
Så vi bestämde oss för att ta en tur till Ångsångsviken med Babbi. Det är lättare att få ut henne om man frågar om hon ska med ut och åka bil. och när vi kom fram så tycker hon det är jättekul med lite nya dofter och att undersöka ny plats.
 
 
 Kollar läget lite.
 
 Trodde hon skulle gå fram till vattnet, men hon tyckte inte det var specielt spännande.
 
 Vad tittar dom på här då? Ja inte vet jag...
 
Dryga 10 år så tycker jag att hon är fräsch och piggelin min "Lilla"  Babbi!
 
 Världens bästa Babbi!
 
 Det flög iväg en fågel från trädet.
 
 Kantareller fanns det men det var mest Karljohan.
 
 Finare Karljohan fanns det också än denna, men Babbi tycker det luktar så gott av dom halvruttna... Bläää!
 
 
 
1 Pia.L.:

skriven

Fina Babbelina. <3 Gött för henne att få ensamtid med matte och husse.

Svar: Ja jag tror det var riktigt uppskattat av våran älsta dam att få vara ensam med oss. Ingen som ville dra vidare utan hon fick nosa ifred och jag följde med dit hon ville :))
Mia Björkfallet

2 Jonny :

skriven

Så gött för Babbi. Å så fina bilder

Svar: Det var kanon gött för gammel tösa det :)
Mia Björkfallet

Kommentera här: