Äntligen

Äntligen har jag rensat datorn och laddat om operativsystem och lagt in "några" program. Nu ska det inte bli några fler nerladdningar på denna dator, tror jag just nu...
Så nu kanske det blir lite fart här igen, vi hoppas på det iallafall :))
 
Lillemor nu kommer här lite nytt ;)
 
En fin fjäril fladdrade förbi här.
 
På tur i skogen. Här tror jag trollen bor!
 
Kanske trollens mat, vad vet jag?
 
Här hemma har vi fått mycke gott från växt huset.
 
Härliga egna tomater!
 
Chilin har givit mycke frukt också!
 
Favvo blomman "Himmel Blå"
 
Månen lyste så vackert mitt på dagen. Detta var innan regnperioden drog igång...
 
Vad gör hundarna i rabatten tro... Berit syns lite under Saras haka ;)
 
Aha! Dom hjälper till att rensa bort ogräs. Duktiga vovvar.
 
Det här tycker jag är lite lustigt. Ingen väg hit, så jag tror inte det har trillat av. Hm, vem orkar släpa med sig ett däck ut i skogen, bara för att bli av med det?   Eller?
 
Ni som varit dit vet vart det är, rogivande plats.
 
Inte så bra foto, men så härligt att gå och ströva där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Gunnel :

skriven

Fina kort Mia! Du har varit saknad, har kikat in lite då och då men inte sett något nytt.
Ha det bra.
/Gunnel

Svar: Tack Gunnel. Trevligt att höra att det varit lite saknat, men nu tror jag att jag är lite på G igen :)
Mia Björkfallet

2 Pia.L.:

skriven

Här är en till som har kikat och kikat... Jättekul att du är 'på G' igen med bilder och berättelser!!!
Ser ut som det växer så det knakar i växthuset;fina tomater.

Svar: Tomater har det blivit men gurkorna uteblev i år. Det var lite tråkigt. Roligt att det man blir saknad här i syber världen när det inte är någon fart på en. Kram Pia
Mia Björkfallet

Kommentera här: