Keramik

Nu kommer det ett inlägg om mina keramik alster. Det är så himmla roligt att hålla på med lera så jag kan inte förstå att jag inte börjat tidigare :)
 
Min jordmask som ska förgylla rabbatten som är full av ogräs igen. Så den får inte flytta ut förän till våren.
Det turkosa är det rakubrända och det vita och blå är ungnsbränt hos Beth.
 
Mitt lilla grishuvud som jag ska sätta på en pinne och sen ner i skinkan till julen!
 
Förstår inte riktigt att dessa bullterrier ska hamna på allt jag gör ;)
 
Mina keramik Bullterrier är samlade
1 Linda:

skriven

WOW! Va duktig du är! Superfint alltihop, fast jag får väl erkänna att jag föll mest för BULLESAKERNA

Puss å kram!

Svar: Tack, troligtvis blir det nog mer bulle saker gjorda 😉 Vet inte riktigt varför det blir så....
Mia Björkfallet

2 Pia.L.:

skriven

Du är ju en KONSTNÄR, Mia! Va kul att du 'hittat' detta intresse. :-)

Svar: Ja det är så roligt Pia
Mia Björkfallet

Kommentera här: