Fiona

Björkfallets Carola i Berga "Fiona" tog i dag sitt andra CERT och det som hör där till 😉. Utställningen var i Ransäter. Förstår inte varför ögonen ska flöda över och näsan rinna när man blir så glad. Stolt som jag är som uppfödare att det går så bra för Fiona och stolt över ägarna som ser till att hon vissas upp på detta galanta sätt. Grattis till er Johnny och Linda.

Snygga "Fiona"

1 Anonym:

skriven

Såå himla roligt!
Vi är inte förvånade heller. Bra uppfödare och bra husse o matte Puss på er

Svar: Tackar, snart är det eran tur 😊. Puss och kram till er alla😘
Mia Björkfallet

2 Madde:

skriven

Från oss, det tidigare inlägget. Glömde logga in

3 Anonym:

skriven

Har du några frågor om viktnedgång? Jag har lite erfarenheter så kom gärna med frågor till min fotoblogg så ska jag försöka svara på dom. Jag vill inspirera andra som vill gå ner i vikt. Ställ gärna frågorna här på min blogginlägg: url: http://misselizabeth.blogg.se/2015/july/kom-hit-med-era-fragor-om-viktminskning-om-ni-har-nagra.html och följ gärna min fotoblogg :)

4 Juliah of Sweden:

skriven

Vad roligt! :D

5 Tavla:

skriven

Fiona är sååå fin!

Kommentera här: