Lekt studio

I går och idag har jag lekt med kameran och gjort mig en egen liten "fotostudio".
Så här kommer det foton på Berit och katten Doris. Det är dom som fått ställa upp som fotomedeller :)
 
Berit var det ingen konst att få samarbetsvillig.
 
Hon sitter så stilla och fint.
 
Vad håller du på med människa!
 
Men jag gör som du vill bara jag får lite frolic.
 
Katten Doris var det inte lika lätt att fota som jag ville, här står hon med munnenhelt öppen.
 
Här har hon lagt in en prilla kan man tro?
 
Men det här blev jag nöjd med. Fota katt är inte så lätt men med gott tålamod så blev det bra!
 
 
 
 
 
1 Gunnel:

skriven

Jättefina bilder på fina djur Mia!

Svar: Tack Gunnel :)
Mia Björkfallet

2 Gunilla Kling:

skriven

Finfina bilder på finfina djur.
Nej du, katter gör som dom vill....
Pussa Doris från mej:)
kram

Svar: Pussar har hon fått den gamla katten ;)
Mia Björkfallet

Kommentera här: